Whitesnowpaw - B/W Animated Pixel Icon



Seems like this cat isn't so innocent!

I finished this B/W Animated Pixel Icon commission for ExtendedPigeonLeg / Whitesnowpaw! Thank you so much for getting a commission from me! I did my best as always \nvn/ animating the mouth was the hardest part!


Artwork © myself (Rezeict, a.k.a. Cari Rez Lobo)
Character © ExtendedPigeonLeg / Whitesnowpaw

▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

Parece que essa gata não é tão inocente!

Terminei essa commission de pixel art para ExtendedPigeonLeg / Whitesnowpaw! Obrigado demais por ter pego uma commission comigo! Eu dei o meu melhor como sempre \nvn/ a animação da boca foi a parte mais difícil!

Minha informação de commissions: https://cari-rez-lobo.blogspot.com/p/commissions.html

Arte © eu (Rezeict, a.k.a. Cari Rez Lobo)
Personagem © ExtendedPigeonLeg / Whitesnowpaw