TaoBolton Logo



I designed this logo for my best friend, Louis Patrick, because today is his birthday!!! *0* 

Happy birthday! I hope you enjoy the most delicious cake~ 
I appreciate your companionship and all the emotional support you have given me all this time! It's a shame that we weren't close before, but I feel so glad and honored that I became great friends with you eventually! You're just so kind and amazing ;v; and I trust you with all my heart 💜 We have so much in common and you understand me perfectly 💜 Luv you a bunch 💜 One day I wish to meet you for real ^v^

The logo seems kinda simple, but it was completely made of vectors in Illustrator, so I had a hard work doing it~

Artwork © myself (Rezeict, a.k.a. Cari Rez Lobo)
Character (Patrick) © Louis Patrick / taobolton

▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

Eu fiz o design desse logo para o meu melhor amigo, Louis Patrick, porque hoje é o aniversário dele!!! *0*

Feliz aniversário! Eu espero que você coma um bolo muito delicioso~
Eu aprecio sua companhia e todo o suporte emocional que você me deu durante esse tempo todo! É uma pena que nós não éramos próximos antes, mas eu me sinto muito feliz e honrado de ter virado seu amigo! Você é simplesmente tão bondoso e incrível ;v; e eu confio em você com todo o meu coração 💜 Nós temos tantas coisas em comum e você me entende perfeitamente 💜 Te amo um tantão 💜 Um dia eu espero te encontrar na real ^v^

O logo parece um pouco simples, mas foi totalmente feito por vetores no Illustrator, então eu tive um trabalhão com ele~

Arte © eu (Rezeict, a.k.a. Cari Rez Lobo)
Personagem (Patrick) © Louis Patrick / taobolton