[Inktober] 28. Ride



Friendships blossom anywhere, even between a rider and her steed!

This is the drawing I made for Inktober's day 28. I'm late, also because I got sick and wasn't feeling good. But I'm always doing my best :> Horses are not easy to draw hahah~ I want to draw more of them!

It's a commission that Ruffie kindly bought from me~ Thank you!

Artwork © myself (Rezeict, a.k.a. Cari Rez Lobo)
Character © Ruffie / Illie (http://www.furaffinity.net/user/ruffieninkoter)

▲▲▲▲▲▲

Amizades florescem em qualquer lugar, até mesmo entre uma cavaleira e sua montaria!

Esse é o desenho que fiz para o dia 28 do Inktober. Eu estou com atraso, mas foi também porque fiquei doente e não estava me sentindo bem. Mas estou sempre dando o meu melhor :> Cavalos não são fáceis de desenhar hahah~ Eu quero desenhar mais deles!

Isso é uma commission que Ruffie comprou de mim~ Agradeço muito!

Arte © eu mesmo (Rezeict, a.k.a. Cari Rez Lobo)
Personagem © Ruffie / Illie (http://www.furaffinity.net/user/ruffieninkoter)