[Inktober] 9. Swing



A little xweetok boy is having so much fun on the playground's swing! Such happiness!

The day 9 of Inktober 2019 challenge is themed "swing" and here is the drawing I made for this day~ Because of the xweetok, I feel like playing Neopets again hahah!

It's a commission that Astolfo Leite got from me, thank you very much~ If you are interested, you can buy a Inktober YCH slot for US$ 10! Info here.

Artwork © myself (Rezeict, a.k.a. Cari Rez Lobo)
Character © Astolfo Leite

▲▲▲▲▲▲

Um menininho xweetok está se divertindo bastante no balanço do parquinho! Quanta felicidade!

O dia 9 do desafio do Inktober de 2019 tem tema "balanço" e aqui está o desenho que fiz pra esse dia~ Por causa do xweetok, fiquei com vontade de jogar Neopets de novo hahah!

Isso é uma commission que Astolfo Leite comprou de mim, muito obrigado~ Se tiver interesse, você pode comprar um desenho do meu Inktober por R$ 15! Info aqui.

Arte © eu mesmo (Rezeict, a.k.a. Cari Rez Lobo)
Personagem © Astolfo Leite