[Inktober] 23. Ancient



A pirate xweetok found a very ancient treasure chest that was hidden on Krawk Island! Yarr!

This drawing is for the day 23 of Inktober ^v^ I finished the drawing on time (before midnight), but I took long to upload it x_x Gotta go faster!

It's a commission that Astolfo kindly bought from me~
If you are interested, you can buy a Inktober YCH slot for US$ 10! Info here.

Artwork © myself (Rezeict, a.k.a. Cari Rez Lobo)
Character © Astolfo Leite

▲▲▲▲▲▲

Um xweetok pirata encontrou um baú de tesouro bem antigo que estava escondido na Ilha Krawk! Yarr!

Esse desenho é para o dia 23 do Inktober ^v^ Eu terminei o desenho a tempo (antes da meia-noite), mas demorei para postá-lo x_x Preciso ir mais rápido!

Isso é uma commission que Astolfo comprou de mim~
Se tiver interesse, você pode comprar um desenho do meu Inktober por R$ 15! Info aqui.

Arte © eu mesmo (Rezeict, a.k.a. Cari Rez Lobo)
Personagem © Astolfo Leite