[Inktober] 19. Sling



Nyooom! Off he goes to rescue eggs from evil green pigs!

My 19th drawing for Inktober and also my final birthday gift for Norok, who is my mate ♥♥♥ It's his birthday today! Happy birthday, my dear gryphon~ The idea for this art was his, it's Norok in the Angry Birds game \o/ Angry Gryphon!

If you are interested, you can buy a Inktober YCH slot for US$ 10! Info here.

Artwork © myself (Rezeict, a.k.a. Cari Rez Lobo)
Character © Norok

▲▲▲▲▲▲

Nyooom! Lá vai ele resgatar ovos dos porcos verdes malvados!

Meu desenho número 19 para o Inktober e também meu último presente de aniversário para o Norok, que é o meu mate ♥♥♥ É o aniversário dele hoje! Feliz aniversário, meu querido grifo~ A ideia da arte foi dele, é o Norok no jogo Angry Birds \o/ Angry Gryphon!

Se tiver interesse, você pode comprar um desenho do meu Inktober por R$ 15! Info aqui.

Arte © eu mesmo (Rezeict, a.k.a. Cari Rez Lobo)
Personagem © Norok