[Inktober] 18. Misfit


You shouldn't have crossed paths with the school's gryphon delinquent!

Here is what I drew for the day 18 of Inktober :> It's my second birthday gift for my love Norok ♥ I wish you to have an awesome birthday! The idea of the drawing is Norok in an alternate universe where he is an anime delinquent in a school gang, a bad boy :0 So, he is considered misfit.

If you are interested, you can buy a Inktober YCH slot for US$ 10! Info here.

Artwork © myself (Rezeict, a.k.a. Cari Rez Lobo)
Character © Norok

▲▲▲▲▲▲

Você não deveria ter cruzado caminhos com o grifo delinquente da escola!

Aqui está o que desenhei para o dia 18 do Inktober :> Trata-se do meu segundo presente de aniversário para meu amado Norok ♥ Eu desejo que você tenha um aniversário incrível! A ideia do desenho é o Norok em um universo alternativo em que ele é um delinquente de gangue escolar de anime, um bad boy :0 Logo, ele é considerado "desajustado" (misfit).

Se tiver interesse, você pode comprar um desenho do meu Inktober por R$ 15! Info aqui.

Arte © eu mesmo (Rezeict, a.k.a. Cari Rez Lobo)
Personagem © Norok